Wednesday, May 30, 2007

Blonde Redhead - Top Ranking

Jeg er en av de som ikke har bestemt seg ennå for å se "Me, You And Everyone We Know". Ja, jeg vet. Det er ikke fordi jeg er for kul for filmen. Jeg har hørt for mye bra om den. Men jeg er fortsatt skeptisk. Hva om jeg ikke liker den? Likte ikke folk den Zach Braff-filmen med hun der whatsherface og masse indiecrap på soundtracket? Det var no' møl. Aldri mer Zach Braff på film. Han er god på Scrubs, men det er alt. Men uansett, Miranda July fra førstnevnte film - er hun no' tess? Hun virker ikke star material. Hun gjør det heller ikke i denne videoen, regissert av smått legendariske Mike Mills (som sikkert snart får en musikkvideo-DVD utgitt). Heldigvis er sangen ganske bra, så det kompenserer litt for at Miranda Kuly og Mills ikke helt holder mål når låten nærmer seg slutten. Det er en god ide, liksom. Men...

Du får nå se selv.

No comments: