Wednesday, August 09, 2006

Bomfunk MC's - Freestyler

Det var den gangen Finland var det kuleste på jord. Det var den gangen alle MÅTTE ha en Nokia. Det var den gangen ingen hadde blitt utsatt for drum & bass. Unntatt to karer på Landås som nettopp hadde oppdaget herligheten. Og så kom denne låten. Det var den råeste hip-hop/pop-låten vi hadde hørt. Vi rocket den - og drømte om å være like stilige, urbane og futuristiske som videoen. Han hadde jo minidisk, noe vi også ville ha.

Men så begynte alle å like denne et par uker etterpå - og da ble jo den selvfølgelig noe drit.

Ellers kan jeg avsløre at jeg ble besatt av hun jenten ytterst til høyre som gutten møter 3min ut i videoen. Hun asiatiske. Eller "besatt" er vel kanskje et litt hardt ord, jeg syntes i hvert fall at hun var ganske digg. Senere så skulle jeg møte henne på Haugesund. Phuong Bui het hun, og hun var selvfølgelig like uoppnåelig som hun gir inntrykk av.

No comments: